Välkommen › Forum › Moderatorhörnan › Många nya medlemmar
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 32 minuter sedan av
John.
-
FörfattareInlägg
-
-
2026-03-05 kl. 22:19 #14688::
Vill bara göra er uppmärksamma på att vi det senaste dygnet fått över 200 nya medlemmar på sajten. Tillströmningen började igår runt lunch och var så massiv så att jag trodde att någon bot hade börjat attackera oss och lyckats automatiserat skapande av konto. Så jag började städa frenetiskt tills jag upptäckte att hmm det här är nog ändå autentiskt. Jag gjorde några kontaktförsök med några av användarna och fick faktiskt svar.
Igår publicerade en användare en låst novell på temat syskonkärlek och teens och det var då det brakade loss.
Det finns väl inget direkt värde i att ha många registrerade användare för hittills har inte en enda ny användare postat en kommentar utan bara registrerat sig för att läsa incest och teens. Det känns kanske lite tråkigt.
Men det jag ville komma fram till var att vi får vara lite uppmärksamma så det inte brakar loss något i forumen. Jag tror inte det men man vet aldrig. 🙂
-
2026-03-05 kl. 22:52 #14689
-
2026-03-05 kl. 23:19 #14691::
Jag tyckte också det, tänkte spam direkt. Men jo man kan kolla om det kommer från samma IP eller utlänska adresser och det gjorde det inte. Utspritt mellan svenska operatörer och epostadresserna som används tyder inte heller på fejkadresser så det stämmer nog faktiskt.
Men vi passerade just 120000 besökare per månad så ganska många surfar runt här utan att registrera sig.
@Johan tyckte vi skulle testa med att låsa teens-kategorin för att se vad som hände och nu fick vi nog ett litet miniexempel på det. Teens och incest och ”pattknulla din syster” i ingressen. Det fick väl folk att gå bananer. 😛Så nu är vi snart 1300 registrerade konton. Kommer nog vara det imorgon när jag vaknar. 🙂
-
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Jo visst kan man det. Jag har ärligt bara (sen jag skrev klart) läst igenom för att rättstava eller kontrollera…