Explicita beskrivningar eller mer psykologiskt och antytt?

Välkommen Forum Support och feedback Explicita beskrivningar eller mer psykologiskt och antytt?

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Vad föredrar ni? Är de explicita beskrivningarna av könsorgan, ställningar etc. det som får er att haja till, eller är det de psykologiska och miljömässiga beskrivningarna, det som leder fram till sex, som är mer tändande? Alltså att fantasin sätts i rullning genom antydningar?
      Har mer och mer börjat skriva enligt det senare, men vet inte hur uppskattat det är.

Rösta upp
      0
      Rösta ner
      ::

Jag kan villigt erkänna att det beror helt på storyn för min del. Ibland kan det vara väldigt visuellt beskrivet, men samma här. Mer och mer ”antydningar”.

Dessvärre är det kanske inte alltid så gångbart hos den breda massan med ”antydningar”. Så frågan är egentligen vem man skriver för.

Jag skriver för mig själv och vad jag skulle vilja läsa om. Plus att det blir tröttsamt att läsa ”kuk, fitta, spermafloder etc” i varje mening.

//Plutten

Visar 1 svarstråd
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat