Välkommen › Forum › Allmänt › Är svartsjuka verkligen omognad? › Svar till: Är svartsjuka verkligen omognad?
2026-05-26 kl. 21:38
#16030
Härligt!😍 Det ser jag fram emot!🤗😉
Tack! Vad snäll du är! Nu blev jag glad! Nu ska jag skriva mer!❤️ /Jeny
Härligt skriven och skön känsla i berättelsen!🤗 Läser gärna fortsättning på detta!☺️😉
Tack, Qu-ken! Vad kul att du gillar den 😊
Håller helt med Jummi. Minst lika bra.