Svar till: Är svartsjuka verkligen omognad?

Välkommen Forum Allmänt Är svartsjuka verkligen omognad? Svar till: Är svartsjuka verkligen omognad?

John
Keymaster
    Rösta upp
    1
    Rösta ner
    ::

Jag hade en flickvän efter gymnasietiden. Hon bodde i Stockholm och pluggade i värmland där hon delade lägenhet med en annan student. Hennes villkor var att få ha oss båda, honom när hon var där och mig när hon var hemma på helgerna. Vi killar kände inte varandra direkt men kände till varandra genom vänner. Jag tror ingen av oss direkt gillade att dela henne men det var liksom det som gällde från start och det var hon tydlig med och då hade alla liksom valet att acceptera det eller inte. Även jag hade andra under veckorna vilket hon kände till och var okej med.

Jag tänkte på honom ibland när hon och jag var tillsammans och inte helt utan njutning att tänka på det. Det var mer som en fascination att hon hade oss båda, kanske hade legat med honom samma morgon och sedan med mig på kvällen.

Sedan flyttade hon till västkusten, gifte sig med en annan man och dumpade oss båda två. 🙂

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat