Svar till: Varför skriver du?

Välkommen Forum Skrivarstugan Varför skriver du? Svar till: Varför skriver du?

#15924
Rösta upp
0
Rösta ner
::

Väl formulerat. Det vore också kul om vi vi ökade återkopplingen till varandra här. Att vi kommenterar varandras texter, både det som man tycker är bra och vad som kan förbättras.



Sök novell


Dölj innehåll


Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat


  1. Skön liten historia som får mig att tänka tillbaka på den tiden då ’spooky shit’ stod högt på listan över…