Svar till: Varför skriver du?

Välkommen Forum Skrivarstugan Varför skriver du? Svar till: Varför skriver du?

#15821
Calcifer
Moderator
    Rösta upp
    1
    Rösta ner
    ::

    För mig handlar skrivandet om locka fram min kreativa sida. Vrida och vända på orden så att de kan skapa en djup känsla av det jag vill förmedla. Erotiken var egentligen en liten avstickare där jag ville utforska min egen lust och fantasier i en trygg miljö.

    Att det jag skriver är så väl mottaget är bara en otroligt fin bonus av läsarna.



    Sök novell


    Dölj innehåll


    Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

    Kommenterat