Välkommen › Forum › Skrivarstugan › Varför skriver du? › Svar till: Varför skriver du?
2026-05-14 kl. 22:21
#15821
::
För mig handlar skrivandet om locka fram min kreativa sida. Vrida och vända på orden så att de kan skapa en djup känsla av det jag vill förmedla. Erotiken var egentligen en liten avstickare där jag ville utforska min egen lust och fantasier i en trygg miljö.
Att det jag skriver är så väl mottaget är bara en otroligt fin bonus av läsarna.


Håller helt med Jummi. Minst lika bra.