Välkommen › Forum › Skrivarstugan › Varför skriver du? › Svar till: Varför skriver du?
2026-05-14 kl. 11:06
#15808
::
Jag skriver för att öva på att skriva. Jag är dyslektiker (konstaterad diagnos). Har nästan helt övat bort mina lässvårigheter. Jobbar på stavningen och grammatik nu. Varför det blev sexnoveller vet jag inte men jag har gjort flera försök att skriva annat.
-
Det här svaret redigerades för 3 veckor, 6 dagar sedan av
alo99.


Håller helt med Jummi. Minst lika bra.