Svar till: Varför skriver du?

Välkommen Forum Skrivarstugan Varför skriver du? Svar till: Varför skriver du?

#15765
Rösta upp
1
Rösta ner
::

Delvis för att jag behöver utveckla att skriva fiktion. Jag är okey på att skriva nonfiktion och argumentativ text men fiktion har alltid varit knepigt.

En del av det handlar också lite om representation. Jag kommer skriva den sortens noveller jag själv skulle vilja läsa.



Sök novell


Dölj innehåll


Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat