Välkommen › Forum › Support och feedback › Vad tycker du om Erotopia? › Svar till: Vad tycker du om Erotopia?
Jag trivs väldigt bra på Erotopia. Just att den är öppen för alla, utan några elitistiska krav, men med väldigt hög högstanivå. Alla kanske inte skriver som nobelpristagare, men man lär sig att känna igen författare vartefter. Vi ska också värna om att vi faktiskt har författare av båda könen, och gärna förbättra det ytterligare. Det är också väldigt trevlig och uppmuntrande stämning, även om man gärna kan få ge lite konstruktiv kritik om saker som kunde vara tydligare eller bättre i texterna.
Sedan finns det ju mycket som kunde förbättras rent tekniskt. Jag skulle vilja kunna prenumerera på författare eller novellserier, så man ser när det kommer något nytt som man vill följa. Jag skulle vilja ha tydligare aviseringar när någon kommenterar ens noveller eller kommentarer. Jag skulle vilja ha antal gilla och antal kommentarer också i sin novellstatistik.
Däremot tycker jag inte att man ska krångla till det för att eventuellt höja kvaliteten eller för att få till några kanske halvdana uppläsningar.

.