Svar till: Läser du dina egna noveller?

Välkommen Forum Skrivarstugan Läser du dina egna noveller? Svar till: Läser du dina egna noveller?

#14169
Rösta upp
0
Rösta ner
::

Absolut! Man ska ta åt sig av beröm och känna sig stolt över det man gjort. Men vissa personligheter funkar så att vi behöver ändå hålla en viss balans, så att man inte börjar bli högfärdig eller högmodig. Jag presterar bäst i ödmjukhet. Om jag börjar tro för mycket om min egen förmåga blir resultatet sämre.



Sök novell


Dölj innehåll


Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat


  1. Underbar kärlekshistoria… pang på rödbetan kan man tycka men om allt känns rätt ska man gå på det. Sann kärlek…