Välkommen › Forum › Allmänt › Vilka noveller / ämnen saknar du? › Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?
Jag tror att det är farligt att jämföra sig med andra. Alla har vi olika förutsättningar här på sidan som påverkar antal läsare och reaktioner. Det är fler faktorer än bara kvalitet som inverkar. En sådan faktor är kategorierna. Vi har våra olika kategorier som vi gillar att skriva i, och därmed olika läsarkretsar som är olika stora och olika benägna att reagera. Även namn och kön kan spela in. Utan att missunna kvinnliga författare så tycker jag mig märka att noveller från kvinnliga författare drar fler läsare än manliga.
Det finns noveller här på sidan med 8000 visningar och 80 likes. Dit kommer jag aldrig nå, utan jag får nöja mig med den nivå som mina förutsättningar ger mig, och så att säga tävla inbördes. Vilken respons andras noveller får är ointressant, men det är bra att jämföra sina egna noveller sinsemellan och försöka förstå vad i ens eget skrivande som gör en novell mer lyckad och inte. Gillar folk långt eller kort, sensuellt eller fläskigt, osv.

Hej Tack för alla fina kommentarer de värmer väldigt mycket.