Välkommen › Forum › Dark room › Tjejer: Vad tycker ni om att lukta på underkläder › Svar till: Tjejer: Vad tycker ni om att lukta på underkläder
2026-02-13 kl. 22:16
#14004
Samma goda standard som alltid. I alla hänseenden. Och samma petiga påpekande från min sida om danismer i texten. Och…
Riktigt bra story! Välskrivet och snygg uppbyggnad.
Fortsättning? Ja tack!!
Ovanlig vinkling och god stil.
En underbar o väldigt upphetsande novell. Det skall bli spännande att läsa fortsättningen där förhoppningsvis storasyster också får en kyss…