Välkommen › Forum › Dark room › Hur många gånger kommer du? › Svar till: Hur många gånger kommer du?
Som ung hände det att jag fastnade i onanin som nån slags självreglering/ångestdämpande eller för att avreagera frustration på rastlöshet.
Brukade då komma mellan 7 – 20+ gånger under en session för att ens kunna vara en normalt fungerande person. Smet tom. iväg till skoltoan när det var matte på schemat. Fan va tråkigt ämne.
Såg det som en självklarhet att jag alltid var berättigad minst 3 orgasmer vid sex/annat med en partner förr. Jag löste ju det oftast själv ändå så, och när jag tänker tillbaka så var jag väl kanske lite ego.
Jag brukade hämnas mina tjejkompisar som berättade storys om alla killar som var svin.
Det var ofta jag lurade killar till att tro att det kanske skulle bli sex av nått slag men när det kom till krita lämnade jag dom nakna och vilsna.
Själv behöll jag alltid kläderna på. Smet iväg med någon dålig ursäkt och låtsades som att det regnade när dom med alla medel försökte få kontakt eller hälsa på stan.
Väl hemma så onanerade jag istället.
Lite tragiskt kanske men har inte förmågan att gå hela vägen om det inte är någon speciell.
På senare år har jag taggat ner. Vid onani får jag i regel alltid 3-4 orgasmer.
Men numera kan jag bli stressad av att en partner förväntar sig att jag alltid ska komma så jävla många gånger. Det börjar nästan bli ointressant.
Hoppas inte att jag skrämt upp någon till att tro att jag ser ner på män. Jag har bara roats av att leka med dom och att få hämnas lite oskyldigt å andras vägar.
Kan lova att jag inte lurat några pojkar på ett bra tag nu!
Lite tråkigt på ett sätt… men samtidigt inte särskilt snällt av mig att fortsätta i samma spår.

Ah, så vackert. Och så erotiskt. Minfavoritmening: luften som kom ut ur henne var ett av de sexigaste ljud jag…