Välkommen › Forum › Allmänt › Vilka noveller / ämnen saknar du? › Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?
Tack för synpunkterna, vi noterar allt. Spontant känner jag att de korta beskrivningarna vill man nog ha kvar för att underlätta för läsaren i sitt urval. En del författare har talang när det gäller att sätta slående titlar som vägleder tillräckligt bra men både kategorier och ingress hjälper till.
Ja hur vi män beter oss mot tjejer eller kvinnoklingande användarnamn kan man prata mycket om och egentligen är det här kanske fel tråd för det men det är något som jag ägnar mycket tankekraft åt. Om ”Kalle” registrerar sig här händer ingenting men om ”Lisa” dyker upp som ny användare så finns genast ett antal män i inkorgen som frågar vad som gör henne kåt och om hon gillar gubbkuk etc.
Jag kan bara uppmana tjejer att rapportera det till oss i redaktionen för det bryter mot våra regler och kommer rendera i en direkt varning eller avstängning beroende på innehåll.
Åter igen, det är ofta en viss klick av samma användare och de allra flesta här sköter sig och respekterar varandra. Fortsätt med det.

Jag kan hålla med föregående skribenter att båda novellerna kunde ha slagits ihop till en novell, samt att detaljerna kunde…