Svar till: Inspiration och skrivprocesser – låt oss prata om det!

Välkommen Forum Skrivarstugan Inspiration och skrivprocesser – låt oss prata om det! Svar till: Inspiration och skrivprocesser – låt oss prata om det!

Anonym
    Rösta upp
    0
    Rösta ner
    ::

Tack för din exposé.
    Jag kan inte möta någon som börjar som du gjorde och sen går in i nån sorts revisionism. Du kanske skulle ha uttryckt dig lite annorlunda så hade jag inte behövt kommentera.

Du lyckades igen säga emot dig själv vid flera tillfällen och inte läsa det jag skrev.

Det är DU som kommer in med starka åsikter och jag svarar dig.
    Det är DU som säger att folk som inte kan skriva ska låta bli det.

I ditt sista meddelande tar du upp exemplen från historien som jag skrev och bara utvecklar det utan att komma till en poäng. Du är ju den som erbjuder motståndet idag mot utvecklingen, inte bara det, du har inte riktigt koll och du har åsikter om vad andra ska göra och inte göra. Och igen revisionism… läs din egen text och dina följande svar.
    Du babblar på om en massa andra saker som inte är relevanta för det vi diskuterar här. Du verkar ha svårt att hålla dig till sakfrågan.

Om du tycker att detta är flamewar och att det är jobbigt så kanske du inte ska gå ut så hårt med så lite substans. Det är ju trots allt du som skriver känslodrivet här.

Jag poängterar din oförmåga, din inkonsekvens i ditt tänkande och hur du backar ur dina tidigare påståenden genom att bara skriva längre stycken av det jag skrev till dig eller skriva något direkt motstridigt till det du skrivit innan.

Jag förstår att det kan vara jobbigt.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Ibland vill att det går snabbt Du får verkligen till det snabbt enkelt och sexigt Och kåt hinner jag bli