Som det kan gå! Del 6

Det här är del 6 av 7 i Som det kan gå!

Läs gärna Del 1 – 5 först.

När vi vaknar på morgonen ringer telefonen och Jane undrar om vi alla ska äta frukost tillsammans? Greg och jag tar en snabb dusch och kastar på oss kläder, tar en taxi över till Jane och Janne så äter vi en stadig frukost tillsammans. Under frukosten pratar vi om vad vi ska göra under dagen. Jag frågar Greg om vi inte kan upprepa picknicken på stranden och plötsligt var alla med på det. Så vi packade iväg oss med lunchkorg och njöt en dag på stranden, det blev inte mycket sex, men sol och bad. Greg och Jane hade bestämt sig för att gå till en swingers club på kvällen men Janne och jag hade tänkt oss en kväll för oss själva. Däremot bestämde vi dejt med Greg och Jane dagen efter. Vi kom överens om att ringa varandra när vi vaknat.

Janne och jag hade en underbar kväll på stammis stället där vi åt och drack vin minglade med andra människor och träffade ett Svenskt par som var som vi på semester. Vi hade en väldigt fin social kväll med paret men berättade inget om våra eskapader. Mats och Ulla hade just kommit hit och skulle nu utforska ön. Vi rekommenderade dem att hyra en bil och åka runt ön. När vi ätit och njutit Backus drycker så skildes vi från Mats och Ulla. Vi promenerade längs strandpromenaden som två nyförälskade. Vi pratade intensivt om vårt möte med Jane och Greg. Ingen av oss ångrade något och vi hade haft det fint med dem. Men jag sa till Janne att det hade blivit väldigt intensivt med Greg och Jane och att jag längtat efter min kära make ibland. Janne vände sig om, drog mig intill sig och kysste mig länge. Jag smälte nästan som en klick smör i stekpannan. Janne viskade i mitt öra att han älskade bara mig och att Jane var en underbart fin människa men aldrig kunde nå min nivå. Jag sa att Greg var en gentleman och behandlade mig som en prinsessa. Men att det var min man jag älskade. När vi kom till vårt hotell föreslog Janne en drink i baren innan vi tog hissen upp och jag hängde på. När vi satt där i baren och kollade folket lade Janne sin arm om mina axlar och drog mig intill sig. Jag kände mig så väldigt omhändertagen av min man. Det kändes så tryggt men ändå lite porrigt. Jag som alltid varit lite puritansk under min uppväxt och inte använt några ”fula” ord hade blivit helt omvänd på den här resan. Jag lutade mig mot Janne och viskade i hans öra ”Inatt vill jag att Du fyller mig, inte en gång, men tre. I mina kroppsöppningar”. Janne viskade tillbaka ”Jag älskar Dig, Du har förändrats. Vi har kommit närmare varandra, jag gillar det”. Vi tog hissen upp och vi hann inte mer än innanför dörren innan vi började klä av varandra. Jag föll på knä framför Janne och tog hans mandom i min hand, började försiktigt slicka honom och när jag drog tillbaka förhuden och tog hans ollon i munnen, bad han mig ta det försiktigt för att han var så het och ville spara sin utlösning till mig. Jag kände ju hur styv han var och drog ner honom på mattan i entrén. ”Janne lägg Dig på rygg”! Jag gränslade honom, jag var sjöblöt och det var inte frågan om förspel. Jag tog hans mandom i handen och reste den upp samtidigt som jag lyfte mig själv och lät honom komma in i mig. Jag sänkte mig ner till jag kände honom i botten. Jag lutade mig fram och lät mina bröstvårtor smeka hans bröstkorg och jag vet att Janne älskar det. Mina bröstvårtor är stenhårda och jag känner min egen orgasm börjar komma. Jag kunde inte stoppa den, orgasmen bara rullad på kanske inte den allra hetaste jag upplevt men ändå mycket skön. Vi fortsatte in i sovrummet låg och kelade och smektes, kysstes. Jag frågade Janne hur han ville ha sin utlösning och han svarade ”I Din mun”. Jag bad Janne lägga sig på rygg och jag gränslade honom med min rygg mot hans ansikte. Jag sköt upp rumpan mot hans ansikte så han kunde slicka mig. Sen lutade jag mig fram och la mina bröst på Jannes mage. Lyfte lite på hans mandom och sög in ollonet i min mun. Jag lekte med min tunga mot strängen på ollonets baksida och Janne blev jättehård och stönade. Så var det dags att praktisera vad Greg lärt mig. Jag slappnade av och lät Janne glida in till det tog emot. Jag andades djupt genom näsan två gånger, sen tryckte jag på och svalde. Janne passerade gomseglet och jag kände hans pung med nästippen. Janne vrålade ut och tömde sin sperma djupt i min matstrupe, jag svalde och svalde innan jag drog ut honom så jag bara hade ollonet i munnen. Han fortsatte att fylla min mun med sin sperma och jag njöt av smaken. När Janne började slakna släppte jag honom, vände mig om och kysste honom. Sen låg vi vid sidan om varandra och bara kramades. Janne frågade vad jag hade gjort med honom. Jag berättade vad Greg lärt mig och Janne skrattade. Han sa bara ”Du är det underbaraste som finns”. Jag frågade Janne om Jane hade lärt honom något nytt? Janne log och sa ”Javisst Du ska få uppleva det”. Janne berättar att det där med analsex var lite tabu för honom men när Jane red honom på stranden och själv tog initiativet till att få mandomen där bak hade han inte protesterat. Janne upplevde det som enormt skönt. Jag berättade för Janne att jag sett hur Jane gjorde på stranden och att Greg och tagit mig analt och jag tyckte det var skönt. Janne såg lite förvånad ut, men frågade om vi skulle prova någon gång och jag svarade absolut vill jag det. Janne berättade då att Jane tala om att hon hade ett munstycke som hon satte på dusch slangen och med ljummet vatten spolade ur tarmen. Jag svarade bara, ett sådant ska vi ha, jag kollar vad som finns på nätet när jag kommer hem.

Så somnade vi som vi gjort många gånger tidigare. Vi sover sked, det är så nära.