Välkommen › Forum › Support och feedback › Explicita beskrivningar eller mer psykologiskt och antytt? › Svar till: Explicita beskrivningar eller mer psykologiskt och antytt?
2026-06-02 kl. 11:20
#16142
::
Jag kan villigt erkänna att det beror helt på storyn för min del. Ibland kan det vara väldigt visuellt beskrivet, men samma här. Mer och mer ”antydningar”.
Dessvärre är det kanske inte alltid så gångbart hos den breda massan med ”antydningar”. Så frågan är egentligen vem man skriver för.
Jag skriver för mig själv och vad jag skulle vilja läsa om. Plus att det blir tröttsamt att läsa ”kuk, fitta, spermafloder etc” i varje mening.
//Plutten


Trevlig berättelse. Skönt att följa detta ur hennes synvinkel. Du skriver bra!