Svar till: Varför skriver du?

Välkommen Forum Skrivarstugan Varför skriver du? Svar till: Varför skriver du?

#15808
Rösta upp
2
Rösta ner
::

Jag skriver för att öva på att skriva. Jag är dyslektiker (konstaterad diagnos). Har nästan helt övat bort mina lässvårigheter. Jobbar på stavningen och grammatik nu. Varför det blev sexnoveller vet jag inte men jag har gjort flera försök att skriva annat.

  • Det här svaret redigerades för 1 månad, 1 vecka sedan av alo99.


Sök novell


Dölj innehåll


Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat


  1. Vad jag kommer ihåg så var det väl ingen mirakelkur, men har för mig att det släppte någon dag senare.…