Serie: Vi har ett problem
-
Vi har ett problem, del 1 (Arkivet #75)
Vår avdelningschef, Jessica, var en sån där sällsynt megasnygg kvinna. Hon klädde sig elegant och propert, men på ett sätt som ändå inte helt lyckades dölja de kurvor som man bara kunde fantisera om fanns innanför. Men Gud nåde den som blev påkommen med att spana in henne.
//
-
Vi har ett problem, epilog (Arkivet #76)
Jag kunde inte bärga mig. Jag tror att knappen flög av från kavajen när jag slet av den och Isaks händer omslöt mina bröst nästan direkt. Det är något många killar aldrig fattar, hur skönt det är att få brösten ordentligt knådade när man är på rätt humör. Och det var jag nu.
//
Senaste nytt
Sök novell
Dölj innehåll
Senast i forumet
Kommenterat
Tack till admin som uppdaterade kategorierna 🙏
Kommer att pausa denna novellserie. Har byggt upp en bra bakgrund nu, och kommer att återvända för här kan jag…
Skön liten historia som får mig att tänka tillbaka på den tiden då ’spooky shit’ stod högt på listan över…
Bra skrivet och hämnd skall avnjutas kall


Trevlig berättelse. Skönt att följa detta ur hennes synvinkel. Du skriver bra!