-
RuterEss wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
MjölkkylenEn berättelse om längtan och lust, musikens makt och en kvarglömd inköpslista. ** Fredag kväll ** Han tittade snabbt på klockan. Den visad […]
-
Flying55 registrerade sig 1 år, 9 månader sedan
-
Profilen för Hanshoyer uppdaterades 1 år, 9 månader sedan
-
Maxx6 wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
Anna & Berit Kapitel 2 – Berit blir Annas sexslavinnaDetta händer senare på kvällen fredagen den 26 juli, 2013. Kom så startar vi en P-rulle i vardagsrummet. Anna drar upp Berit ur sängen, som rättar till […]
-
Alexa wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
Första kvällenDet var ren tur att vi lyckats boka den gamla lägergården, dessutom så länge som en hel vecka. Lägergården var vackert belägen vid en liten […]
-
RuterEss bytte profilbild 1 år, 9 månader sedan
-
RuterEss publicerade en uppdatering 1 år, 9 månader sedan
Hoppla! Vad hände nu? Var som bäst i färd med slutklämmen, the main event, i min tilltänkta jubileumsnovell när en annan historia kom och trängde sig före. Vi får se vilken av dem det blir som får det ärofyllda nr 50.
-
Maxx6 wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
Anna & Berit Kapitel 1 – PrologDenna novell handlar om två väninnor, Anna och Berit. De har båda två bott och växt upp i Salem, på den södra sidan av Stockholm ända sedan i början på åttio […]
-
Maxx6 registrerade sig 1 år, 9 månader sedan
-
Hanshoyer bytte profilbild 1 år, 9 månader sedan
-
RuterEss bytte profilbild 1 år, 9 månader sedan
-
Norrlandkille registrerade sig 1 år, 9 månader sedan
-
Hanshoyer wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
1 Den som väntar får seSommardagarna och semestern passerade i raketfart och jag irrade runt och försökte njuta av tillvaron. Det senaste året har varit turbulent med se […]
-
Sleepy Aragorn wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
Für Elise, del 2Jag var så uttråkad att det säkert tog tio sekunder innan jag fattade att bagagebandet hade börjat röra på sig. Tänk att man stressar så att […]
-
Naturisten publicerade en uppdatering 1 år, 9 månader sedan
Jag är en lite äldre kille som gillar noveller. Jag tänder på exhitionism, age play, moget och gruppsex. Älskar incest.
-
Sleepy Aragorn wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
-
John wrote a new post 1 år, 9 månader sedan
Småstadsidyll #10 – Återförening i hembyn”När jag tänker tillbaka på min barndom Ser jag skräckbilder tydligast av allt Ja, de gånger de skrämde eller slog mig Är de minnen som hårdast sitter fa […]
-
Fin berättelse på alla vis
-
Bara så underbar och juvlig, ibland är det bra att läsa om en härlig berättelse
-
Jag kände mig lycklig när jag läste din berättelse. Men samtidigt ledsen, men man kan ju inte få allt. Du skriver så skönt!
-
Tack så hemskt mycket. Det är det bästa jag vet när någon känner något, då känns det som om jag lyckats och just lycklig och ledsen var precis känslan när jag skrev den. Tack!
-
-
-
Naturisten bytte profilbild 1 år, 9 månader sedan
-
John kommenterade på inlägget Småstadsidyll #9 – En smak av det förflutna 1 år, 9 månader sedan
Tack. Ja vi får se vad som händer, men det kommer helt klart bli konsekvenser som inte gick att förutse. 🙂
-
Profilen för Naturisten uppdaterades 1 år, 9 månader sedan
- Visa mera
Trevlig berättelse. Skönt att följa detta ur hennes synvinkel. Du skriver bra!






Kärlek vid första ögonkastet! En vacker novell, välskriven och spännande. Kände mig på något sätt delaktig, ett sug i mitt inre. Så skönt det kan vara att finna en partner.
Tack George! Vad roligt att höra att den faktiskt berörde och inte bara underhöll.
Fantastiskt, mästerligt skriven, tack för upplevelsen
Tack Master Lars! Tack för din fina ord.
Det var den här historien som trängde sig före det egentliga ”projekt 50”, inspirerad av en låt.
Helt underbar novell, mästerlig!
Tack så mycket, Castor! Din kommentar värmer ska du veta.
Så underbar, sensuell, välskriven och på alla sätt och vis ”rätt”!
Tack Hailey!
Man kan säga att du indirekt ledde mig in på idén till den här novellen. Satt och skrev på en grej vi två spånat fram när tanken på den där låten dök upp i mitt huvud.
Jag hade nästan glömt hur fantastiskt det är att läsa dina noveller. Du kan verkligen berätta. Och inte bara om sex. Om förälskelse och om livet.
Jag bugar.
Och jag bugar och tackar, Nightcare 😀
Stort tack! En mycket vacker novell, precis som det andra du skrivit, nu har jag inte hunnit läsa alla dina alster men jag läste ”Klarblå”, ”Lön för mödan” och ”Roomservice” för länge sedan och gillar dessa tre mycket 🙂 Hatten av
Evil Walks! Det är jag som skall tacka!
Så du har läst mig tidigare? På Bubblan då? Eller är det så långt tillbaka att det är på ”Sexnovell”. Det tre noveller du nämner blev kvar där, tillsammans sex andra tidiga verk 😡.
Hur som helst är det roligt att höra att jag gjorde intryck då, och att jag har DET kvar 😀
Japp, på sexnovell var det, ska skam till säganes erkänna att de övriga du publicerat där måste jag missat helt, får råda bot på det och läsa dina övriga alster som finns här 🙂
Ingen skam, Evil Walks. Ingen skam.
Längre svar kommer i ett meddelande.
Finstämd berättelse med lyckligt slut, för övrigt inspirerad av en bra låt av en flicka med vacker röst. Och så är det kul med fler som tycks få inspiration den vägen. En sångtext berättar mycket men utelämnar mera och lämnar helt åt fantasin vad som händer mellan raderna och efter att tonerna klingat ut. Nu fick vi svaret. 🙂