Välkommen › Forum › Skrivarstugan › hur stor novell › Svar till: hur stor novell
2026-05-31 kl. 13:02
#16121
Härligt!😍 Det ser jag fram emot!🤗😉
Tack! Vad snäll du är! Nu blev jag glad! Nu ska jag skriva mer!❤️ /Jeny
Härligt skriven och skön känsla i berättelsen!🤗 Läser gärna fortsättning på detta!☺️😉
Tack, Qu-ken! Vad kul att du gillar den 😊
Håller helt med Jummi. Minst lika bra.