Svar till: “Hur stor roll spelar storleken egentligen?”

Välkommen Forum Allmänt “Hur stor roll spelar storleken egentligen?” Svar till: “Hur stor roll spelar storleken egentligen?”

HoL
    Rösta upp
    2
    Rösta ner
    ::

En intressant tanke är vad vi visste om penisstorlek förr. Till skillnad från Samira så är jag inte ganska ung, utan ganska gammal. Det fanns porrtidningar när jag var tonåring men porrfilm visades bara på skumma biografer med åldersgräns. När porrvideon började bli vanlig var jag redan över 20 och hade haft en del kvinnor. Och visst såg man ett par praktexemplar på VHS men det var ju bara på film. Ja, Rocco hade större än mig precis som James Bond hade en coolare bil och Stallone större muskler. Det var på film.

Med den bakgrunden så menar jag att vi inte hade tillgång till samma jämförelsematerial i form av hemmaporr och kontaktannonser (eller noveller på Erotopia). Jag tänkte nog inte något annat än jag var bara vanlig, förrän jag i 40-årsåldern första gången hade oralsex med en kille jag träffat på nätet och han sa ”Wow, den är ju stor” sen la han till ”nästan 20 centimeter va?” och jag fick erkänna att jag aldrig mätt.
    (Jag ska erkänna att jag kände mig jävligt kaxig. Senare mätte jag och nej, den var inte 20 cm, inte ens nästan men det var fint sagt av honom).

Intressant är att tänka att en normal eregerad penis är ca 14 cm, över 18 cm motsvarar kanske 2% av männen så nästa gång ni ser en kontaktannons med ”du måste ha minst 23 cm” så är det kanske en av tre i Sverige. Typ som att annonsera efter någon som är 220 cm lång.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat