Svar till: “Hur stor roll spelar storleken egentligen?”

Välkommen Forum Allmänt “Hur stor roll spelar storleken egentligen?” Svar till: “Hur stor roll spelar storleken egentligen?”

John
Keymaster
    Rösta upp
    1
    Rösta ner
    ::

Det har alltid varit så stort fokus just på mannens storlek. Men även hos kvinnor skiljer sig ”storleken” väldigt mycket. Jag har varit med tjejer som knappt kunnat ta emot mig och med tjejer som varit betydligt större inuti och det känns naturligtvis olika.

Jag tror det är skönast för båda parter om man känner sig omsluten och hon känner sig uppfylld i alla fall när det gäller penetrerande samlag. Då handlar det kanske mer om kompatibilitet. En tjej som har en stor kärleksgrotta kanske inte känner lika mycket av en liten lem och jag kanske inte föredrar att vara med någon där vi får kämpa allt för mycket för att förenas.

Sedan kanske det spelar mindre roll vid annan form av sex.

Fast mest av allt tror jag det sitter i huvudet. Om man attraheras av varandra så vet jag inte hur stor roll det spelar egentligen. Mycket ideal där. Tjejer ska ha stora bröst och killarna hästpålar men i verkligheten kanske det inte är det allra viktigaste.

I min ungdom hade jag en tjejkompis som hade ENORMA bröst. Hon var naturligtvis alla killars favorit men själv led hon ganska mycket av bröstens tyngd och kämpade mycket för att få dem förminskade på grund av smärtor i rygggen.

I gymnasiet hade jag en bekant i en parallellklass och hans komplex var hans ”onormalt” stora lem. Nu minns jag inte längre de exakta måtten men den var LÅNGT över snittet i längd och grovlek och efter några flickvänner gick det rykten om hans grova lem och det var sannerligen inga bra rykten. Den som hade sex med honom kunde känna sig uppsprättad på längden och brädden och tjejerna tävlade om att beskriva hur ont det hade gjort. Han träffade sedan en tjej i gymnasiet som var storbystad och bred om höfterna och — får man förmoda, ett större sköte och de var tillsammans så länge vi hade kontakt och verkade nöjda med varandra.

Jag har haft en partner i vuxen ålder där man knappt fick in två fingrar, definitivt inte tre och vi kunde inte vara med varandra på det sättet i alla fall.

Så det kan nog vara ett bekymmer åt båda håll, för båda könen.

Slutligen ett citat från en gammal bekant som var ganska plump och ”bonnig”. Oklart hur han var utrustad men han sa alltid:
    … Huvudsaken är inte storleken, huvudsaken är att den sitter på Sveriges snabbaste arsle.
    Han fick många tjejer men det kanske var på grund av annat och inte primärt storleken. Men det är bara en gissning. 🙂

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat