Välkommen › Forum › Dark room › Vad är det sexigaste du gjort offentligt? › Svar till: Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
Många minnen men ett axpock.
Många år sedan. Jag och min dåvarande flickvän skulle på bio i Göteborg. På den tiden då Downtown fortfarande fanns. Vi åkte buss in till stan och hämtade ut biljetterna sedan hade vi någon timme innan bion skulle börja och vi gick runt en del, kysstes och hånglade om vartannat och blev båda allt kåtare. Slutade med att vi knullade i en gränd på väg upp mot Otterhällsgatan. Hon stod på alla fyra i en trappa och jag tog henne bakifrån. En tant (hon var säkert ens 30) med hund kom uppifrån och såg oss. Fick en rejäl utskällning.
Samma flickvän sög även av mig på nattbussen hem en gång. Satt i bakre delen och var bland de sista kvar på bussen. Bodde way-ute på landet på den tiden.
Har även knullat i vattnet på en strand i Thailand. Min fru och jag var på semester och vattnet täckte oss. Hon låste benen bakom min rygg och jag gjorde några stötar in i henne. Obekvämt, svårt med balansen och inte ett dugg sexigt.

Håller helt med Jummi. Minst lika bra.