Välkommen › Forum › Dark room › Vad är det sexigaste du gjort offentligt? › Svar till: Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
Lite knasiga grejer har allt hänt genom åren även om jag inte aktivt söker sådana äventyr. Det absolut busigaste och hetaste hände sommaren 2018 på ett överhettat och överfullt pendeltåg. Jag och min fru står inträngda i ett hörn och vi längtar hem på flera sätt. I skydd av hörnet vid ett dörrpar är det lätt att komma innanför hennes kjol och trosor och medan jag smeker henne till orgasm viskar jag i hennes öra vad som väntar hemma sen. Hela den historien kan läsas i novellen Passion i vardagen. något sådant har vi aldrig gjort vare sig förr eller senare. Stjärnorna måste ha stått extremt rätt liksom hennes kvinnliga cykel, det var en fin stund.
Sedan har jag och en vän också åkt hiss. Tror det var på södra station här i Stockholm, en sådan horisontell hiss som går som en rulltrappa. Hissen var ganska långsam och jag och min vän hade bråttom hem och kunde inte riktigt hålla oss från att förspela. När hissen kom ner kände vi oss långt ifrån klara. Utanför hissen stod en tjej med barnvagn. Hon väntade artigt på att vi skulle gå ur hissen men istället tryckte vi snabbt på uppåt igen. På det sättet fick vi en resa upp och ner igen. Kan inte säga att vi var klara då heller men när vi kom ner för andra gången var mamman snabbare med att köra in framdelen av barnvagnen så dörrarna inte kunde stängas igen. Inte så lite röda om kinderna sprang vi iväg som två knasiga tonåringar.

.