Svar till: Trekant

Välkommen Forum Dark room Trekant Svar till: Trekant

John
Keymaster
    Rösta upp
    3
    Rösta ner
    ::

Jag har extremt lite erfarenhet på området. I fantasin finns väldigt mycket fint och hett man kan göra på tre eller fler, många sköna positioner och längre akter. Kombinationen två killar och en tjej lockar mig kanske aningen mer men hett oavsett kombinationer.

I verkligheten är det i alla fall för mig mycket svårare än så. Min fru har aldrig uttryckt något som helst intresse i den riktningen trots lite halvt skämtsamma ledande frågor. Vad som gömmer sig i hennes fantasier kan man såklart aldrig veta.

Jag har absolut inget intresse av att dela min fru med någon. Möjligen en kvinna men definitivt inte en annan man. Där är jag nog alldeles för svartsjuk ska jag erkänna. Möjligen hade jag kunnat dela min partner med andra om det varit ett ingångsvärde när vi träffades för 30 år sedan.

Ska det ske i mitt fall tror jag mest på tillfälligheter med trevliga vänner men som umgänget på ålderns höst minskat radikalt och inte alls ser ut som i ungdomsåren, så kommer det inte att hända tyvärr och att träffa någon/några online är lika osannolikt. Skulle inte ens orka ge mig ut för att försöka på den marknaden längre.

Det är en hel del som ska klaffa bara när man är två och attraktion ska uppstå. Tillkommer en till så behöver alla liksom ha något i det som man tänder på och det ska nog matcha bra för att det inte ska bli som ni andra redan sagt, att någon ska känna sig utanför och bortglömd.

Men visst skulle jag vilja uppleva det igen liksom en hel del annat.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat