Välkommen › Forum › Allmänt › Att kommentera noveller › Svar till: Att kommentera noveller
2026-02-25 kl. 14:08
#14305
::
Tror vi tänker rätt lika där. Stör min egen statistik och ogillar när senaste kommentarer fylls av mitt namn. Jag har faktiskt en fundering på att göra som på Bubblan och som här bland senaste noveller, att bara den senaste kommentaren per författare syns. Då ger det plats för fler namn och fler noveller där också bland kommentarerna.


Tycker det är en mycket ”upphetsande skriven” novell om bl a voyeurism som tyvärr tappar lite för mig med det…