Svar till: Arbetsplats snusk…. Varför?

Välkommen Forum Dark room Arbetsplats snusk…. Varför? Svar till: Arbetsplats snusk…. Varför?

#14298
Plutten
Trådstartare
    Rösta upp
    0
    Rösta ner
    ::

    En liten ”kontorsflirt” är kanske inte fel. Problemet är att de ofta precis som med ”skojbråk” i skolan alltid urartar och någon råkar illa ut.

    Plus, ”man skiter inte där man äter” 🙂



    Sök novell


    Dölj innehåll


    Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

    Kommenterat