Välkommen › Forum › Allmänt › Att kommentera noveller › Svar till: Att kommentera noveller
Det är lite märkligt ibland ja. Novellen du syftar på har ändå fått förhållandevis många tummar så det är nog inte någon stor fara att de som läst ”lagt en pizza” och lämnat. Jag har själv läst den, både för att jag granskat den och för att jag gärna läser saker som inte är mitt primära område för att jag vill ”lära mig”. Jag har varit på väg att kommentera men inte riktigt vetat vad jag ska skriva för att det inte ska låta platt och tråkigt och då tror jag man låter bli hellre och det är synd.
Jag la själv ut en ABDL-novell för ett tag sen som jag inte alls trodde skulle bli väl mottagen men blev positivt överraskad.
Sedan vet vi att lite icke mainstream så som killsex, BDSM och liknande får mindre kommentarer då det läses kanske av en mindre skara, i alla fall nu så länge sidan är relativt ung. Bra material inom olika ämnen kommer locka fler läsare och fler författare, det är min övertygelse.
Men just bra noveller med många läsningar och tummar men 0 kommentarer, finns flera på startsidan just nu. Det gör lite ont i hjärtat faktiskt.

Jag kan börja med en liten kommentar själv. Jag taggar denna till novellutmaningar, även om beröringen med ämnet är ganska…