Välkommen › Forum › Support och feedback › Paste & Copy › Svar till: Paste & Copy
2026-02-22 kl. 20:28
#14210
::
För att klistra in-alternativet ska synas när man högerklickar måste man först ha klickat i formulärets textruta så att markören blir synlig. Då ska det finnas ett klistra in-alternativ.
Det är samma sak med kortkommandona, Ctrl/Kommando+V att markören måste vara i exitorn för att det ska hända något.


Skön och lättsmält historia som jag verkligen kan relatera till! 😁 Mycket hett och direkt skrivet. Uppskattas! 🔥👍