För mig är det viktigt att min partner vill lika mycket som mig, annars tappar jag suget.
Kan erkännas att jag spicat till det vid ett par tillfällen som att lite spontant utforska någons röv när det inte har pratats igenom innan hehe
Din önskan är kanske lite “större”.
Börja med att fråga din flickvän vad hon mest ser framemot med att ha sex med två män samtidigt.
Kom ihåg att man kan gå igång på snusk-fantasin (fantisera ihop låtsas-scenarion) och att det nödvändigtvis inte betyder att hon vill ha trekanten irl.
Känn också av så att det inte finns risk för att hon anpassar sina flörtiga sms för att bekräfta dig, av rädsla för att du ska lämna henne ifall hon inte ställer upp.
Jag tycker att vi ska få diskutera sex fritt men vill ändå understryka att jag får olustkänslor av att du rådfrågar okända människor om hur du kan övertala din käraste om att gå med på en trekant.
Gällande trekant så har jag ingen erfarenhet av något sådant. Jag råkar bara vara en liten personen fångad av en stor personlighet, med lite för mycket åsikter om allt och inget.
Om jag läst in din frågeställning fel får du förklara vad det är som du egentligen menar.

Ah, så vackert. Och så erotiskt. Minfavoritmening: luften som kom ut ur henne var ett av de sexigaste ljud jag…