Välkommen › Forum › Support och feedback › Vad tycker du om Erotopia? › Svar till: Vad tycker du om Erotopia?
Fråga på du, vi svarar på det vi kan svara på.
Vill man stödja oss så går man in på vår Patreon-sida. Där kan man stödja oss med ett litet månatligt belopp eller enstaka. Vill man bidra med något jättestort så får man messa oss. Pengarna går idag till driften av sidan. Kostar lite mer än vad folk tror faktiskt så vi är tacksamma för allt stöd vi kan få. 🙂 I dagsläget får man en liten symbol vid sitt användarnamn som stödjande medlem. I framtiden hoppas vi kunna erbjuda mer till betalande medlemmar, exempelvis inläst material men dit är det tyvärr rätt långt.
Målet med sidan är bra innehåll som kan tilltala många och därmed locka fler läsare och författare. Det jag personligen brinner mycket för och tjatar mycket om är att få fler kvinnliga författare. Jag tror det skulle ha en enorm massa fördelar.
Hur vi når dit? Finns inget bra sätt att marknadsföra sidan på annat än att låta tiden, Google och ryktet göra sitt. Däremot planerar vi inte att bli störst. Men minst och mysigast kanske. 🙂
Ja du måste gå in under aviseringar för att se både de från forumet och kommentarer på annan aktivitet.

Väldigt härligt. Det kommer sannolikt en till del då jag just nu skriver den. Men det gör jag alltid med…