Svar till: Vad tycker du om Erotopia?

Välkommen Forum Support och feedback Vad tycker du om Erotopia? Svar till: Vad tycker du om Erotopia?

John
Keymaster
    Rösta upp
    0
    Rösta ner
    ::

Ja, överst i varje forum finns en prenumerera-knapp och klickar du i den får du information varje gång en ny tråd skapas i forumet. Samma sak i varje tråd. Högst upp i den här tråden finns en prenumerera-knapp. Då får du veta varje gång någon svarar. Dessutom har du kryssrutan ”Avisera mig via e-post vid svar” så prenumererar du också på den här tråden.

Ja text till tal finns men kostar tyvärr pengar och förmodligen ganska dyrt om man vill ha mer kvalitativa röster.. Jag skulle verkligen vilja ha några av mina och andras noveller inlästa kompletterade med diskreta bakgrundsljud, så kallad ASMR. Klingande glas, viskande röster, steg, klackar mot golv, svaga andetag och avlägsna suckar eller gnyn. Inget konkret utan mer sensuell känsla som tillägg till texten. Tjänsten Blanche Stories har det för inlästa noveller (främst för kvinnor) men då kostar det en bra slant per månad att prenumerera med ett förlag bakom etc. Dit kommer vi inte komma.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Åh vilken härlig novellserie, otroligt bra skrivet. Vi har läst den flera gånger och hoppas verkligen det kommer en fortsättning…

2. Nu när du skapat titeln så har du nästan inget val annat än att komplettera med ”Hemmamatch” faktiskt. 🙂

3. Tack, Master Lars! Jooo. Det finns lite lösa planer på en ”Hemmamatch” också, men just nu ligger det några projekt…