Svar till: Samskrivandets konst

Välkommen Forum Skrivarstugan Samskrivandets konst Svar till: Samskrivandets konst

#13909
Rösta upp
0
Rösta ner
::

Inte samskriva, men vi började på en ”stafettnovell”. Tyvärr hann vi bara två delar för de som skulle fortsatt kom aldrig till skott.



Sök novell


Dölj innehåll


Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat


  1. En underbar o väldigt upphetsande novell. Det skall bli spännande att läsa fortsättningen där förhoppningsvis storasyster också får en kyss…

  2. Samma goda standard som alltid. I alla hänseenden. Och samma petiga påpekande från min sida om danismer i texten. Och…