Välkommen › Forum › Skrivarstugan › Samskrivandets konst › Svar till: Samskrivandets konst
2026-02-10 kl. 09:17
#13909
Samma goda standard som alltid. I alla hänseenden. Och samma petiga påpekande från min sida om danismer i texten. Och…
Riktigt bra story! Välskrivet och snygg uppbyggnad.
Fortsättning? Ja tack!!
Ovanlig vinkling och god stil.
En underbar o väldigt upphetsande novell. Det skall bli spännande att läsa fortsättningen där förhoppningsvis storasyster också får en kyss…