Svar till: Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?

Välkommen Forum Dark room Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om? Svar till: Vilka familjemedlemmar har du haft sexfantasier om?

palachuck
Trådstartare
    Rösta upp
    0
    Rösta ner
    ::

Helt riktigt, Johan. Såklart ska man svara på sina egna frågor. Jag vill bara hålla frågan ”ren” från överlastad info, så jag tar svaret separat.
    Jag har nog, precis som John, haft fantasier om de flesta kvinnor i familjen. Framför allt mamma, men även min farmor. Det var främst under den sprittande tonåren som dessa fantasier frodades. Nu när jag börjar skriva sexnoveller (sedan ett antal år tillbaka) har dessa fantasier fått en renässans, som bränsle för idéer. Även min dotter har börjat förekomma i mina fantasier, men först efter att hon blev vuxen. Innan kändes för tabu.
    Incest är väl öht ett ämne som många går igång på, just det förbjudna gör det extra upphetsande.

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Överklassens diskreta charm 🧐🤨☺️. En kylig historia i dubbel bemärkelse. En kall hetta mellan kalla människor. Lite synd att du…

2. Lika bra nu som tidigare! <3 Härligt att läsa om mogen kvinna som vågar njuta. För att anknyta till tidigare…