Välkommen › Forum › Skrivarstugan › Skriver du bara baserat på dina egna turnons? › Svar till: Skriver du bara baserat på dina egna turnons?
2026-02-09 kl. 07:47
#13867
::
I så fall är nog jag också rätt dryg. Känner ibland att hmm det där borde jag kunna göra bättre, ungefär som utpressningstemat jag just börjat skriva på. Det mesta man läser (inte allt) är ganska fantasilöst, för att inte säga direkt dåligt. Får se om jag lyckas den här gången. 🙂


Detta blir det första jag skriver på denna sajten efter att först ha skummat några noveller från olika författare innan…