Svar till: Hur många gånger kommer du?

Välkommen Forum Dark room Hur många gånger kommer du? Svar till: Hur många gånger kommer du?

Sleepy Aragorn
Trådstartare
    Rösta upp
    0
    Rösta ner
    ::

Ett mycket vettigt svar!

Jag lade in frågan för att liksom ha invigt Dark room-forumet med en första sexuell tråd, men insåg ganska snart ett antal brister med frågan.

Jag gissar att fördelningen av svar bland män i allmänhet är väldigt samlade runt 1 orgasm/utlösning. Det finns de som av olika anledningar inte får utlösning under samlag, och andra som kan starta om eller fortsätta efter utlösning så att de kommer flera gånger under samma samlag. Själv ligger jag strax under 1 i snitt, eftersom vi håller på så länge min fru orkar och ibland hinner jag inte i mål innan hon sätter stopp.

Bland kvinnor är troligen svaren mer spridda. Det lär finnas betydligt fler kvinnor än män som i princip aldrig kommer under samlag. Andra når orgasm och är slutpumpade/känsliga/lusttömda efter en orgasm. Ytterligare andra tillhör de som kan komma flera, eller rentav jättemånga gånger – vilket förekommer även om det såklart är betydligt ovanligare än i novellerna här (inte minst mina).

Vidare vågar jag anta att det är en ganska stor övervikt av män bland de svarande här, vilket gör att den lilla spridningen av svar bland män och den något större spridningen bland kvinnor, blir väldigt liten i praktiken. Med 10 svarande är 90% av svaren 1, vilket inte är så oväntat, och därmed var min fråga inte så intressant att ställa som jag tyckte i stunden. Men även ett väntat svar är ett svar!

Ja, och sen kommer vi till din aspekt. Båda bland män och kvinnor är det olika vad man tycker räknas som orgasm. Min fru kan nå orgasmliknande tillstånd på olika sätt, men hon tycker inte att det räknas om inte klitoris varit inblandad. Vidare kan hon ”skvätta”, men det är inte överhuvudtaget förknippat med någon sorts orgasmliknande känsla för henne, så dessa räknas ännu mindre. Och jag har hört talas om det du skriver om bland män också, även jag inte kan relatera till det själv (än). Det gör min fråga ännu dummare… 😅

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Fantastik novell. Ta till exempel den här första meningen! ”När vintern tar sitt iskalla grepp om den skandinaviska halvön undrar…

2. Tack för att du så generöst uppmuntrar och tar dig tid att kommentera. Många gånger kan en positiv kommentar, eller…