Välkommen › Forum › Allmänt › Vilka noveller / ämnen saknar du? › Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?
Senast året snittar jag ca 2500 visningar och 40 reaktioner per novell (gilla+kommentarer). Det innebär en reaktion per 60 visningar, ungefär.
Under samma period på Sexnovell har jag i snitt 15000 visningar och 9 reaktioner, vilket innebär 1700 visningar per reaktion. Jag publicerar enstaka noveller där ibland, för att jämföra. Jag är lagd sådan att jag inte kan blunda för siffror och statistik 🙂
Senaste novellen på Sexnovell publicerades 28 dec, senaste kommentaren 7 december. De släpper igenom noveller och kommentarer väldigt stötvis och ibland står sidan helt still i flera månader. Att de kan ha så många läsare fortfarande är helt sjukt (även om det gått ner ordentligt sedan man lätt kunde få 100 000 visningar för en bra novell för några år sen). Att någon sitter och äger den sidan utan att förvalta den bättre är också helt sjukt.
Så, Sexnovell vill vi inte bli som. Det är därför vi är här istället.

Jag känner också att jag måste lägga mig i den stilistiska debatten. Många noveller här, även såna som får massor…