Svar till: Vad ska vi ha forumet Dark Room till?

Välkommen Forum Dark room Vad ska vi ha forumet Dark Room till? Svar till: Vad ska vi ha forumet Dark Room till?

#13452
Rösta upp
1
Rösta ner
::

Ja, vad tycker alla här på sidan?
Ett sådant här rum kanske kan vara öppet för att dela drömmar och erfarenheter till exempel?
Olika sexuella intressen och preferenser för diskussion?
Finns nog mycket att prata om och att kunna hålla högt i tak och hänsyn till varandra är naturligtvis viktigt!
Bara några enkla förslag från min sida….



Sök novell


Dölj innehåll


Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat


  1. En underbar o väldigt upphetsande novell. Det skall bli spännande att läsa fortsättningen där förhoppningsvis storasyster också får en kyss…

  2. Samma goda standard som alltid. I alla hänseenden. Och samma petiga påpekande från min sida om danismer i texten. Och…