Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?

Välkommen Forum Allmänt Vilka noveller / ämnen saknar du? Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?

John
Keymaster
    Rösta upp
    0
    Rösta ner
    ::

Det finns flera goda skäl till varför vi håller strikt på den lagstadgade gränsen för sex vid 15 år trots att det är ganska självklart att sexualiteten uppstår mycket tidigare hos kanske de allra flesta. Myndigheternas intresse är väl den mindre anledningen. Det är inte olagligt att skriva om fiktiva personer ens om de vore under 15 då det inte finns någon verklig person bakom, men det finns andra väldigt goda skäl till varför vi likt många andra valt den vägen.

Så bara att skriva noveller tycker jag inte man ska oroa sig särskilt mycket för och här kan man inte utväxla bilder och filmer i privata meddelanden och våra regler på det området är ganska tydliga.

Men att utesluta de kategorier man inte gillar är en bra lösning. För om vi skulle ha en sida som bara tillåter heterosex i äkta säng en söndagsmorgon när barnen ser på TV så skulle sidan bli lätt tråkig åt andra hållet också. Man kan bara acceptera att vi gillar olika och det är ganska lätt att göra en snabb analys av bara rubrik, ingress och valda kategorier så vet man om man ska försöka läsa eller inte. Med tiden lär man sig också vilka författare som skriver på ett sätt som passar just mig och min smak.

Vi får många förslag på hur man kan anpassa sidans både funktioner och innehåll för att ge en så bra upplevelse som möjligt för så många som möjligt och vi har inte slutat fundera på det. Ska man visa allt och låta er läsare sortera bort det som ej önskas eller ska vi sortera bort vissa saker och bara visa en del så att ni läsare får söka upp önskat innehåll. Det finns flera vägar att gå och vi kanske kommer att prova olika framöver. Men det jag personligen önskar mig allra mest är ännu fler duktiga tjejer som skriver. Vi kompletterar varandra så himla bra. Hur vi ska nå dit har jag ingen aning om. Därför är jag väldigt stolt och glad över er tjejer som hänger och skriver här. Det blir så himla bra bredd då. 🙂

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat