Välkommen › Forum › Allmänt › Vilka noveller / ämnen saknar du? › Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?
2025-10-03 kl. 10:19
#13355
::
Jag är själv förtjust i seriefunktionen och ser inget problem med att man använder den för korta eller gigantiska serier. Antingen blir man nyfiken när man ser del 32 och börjar läsa från början eller så hoppar man över, precis som med vanliga noveller. Serier tar inte upp mer plats på startsidan än en vanlig novell men i arkiven tar produktiva författare naturligtvis mer plats oavsett fristående noveller eller serier. Det går inte att undvika.


Så fint med en pappa som hjälper sin dotter. Får han hjälpa hennes kompisar med?