Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?

Välkommen Forum Allmänt Vilka noveller / ämnen saknar du? Svar till: Vilka noveller / ämnen saknar du?

Anonym
    Rösta upp
    0
    Rösta ner
    ::

Hej!
    Jag skulle önska en större variation och användning av de olika kategorierna. Det känns skevt när “Ageplay” och “Teens” ligger i topp, och där den ena berättelsen efter den andra beskriver hur mannen behandlar tjejen, som hon vore en leksak. Jag tycker om att läsa och kan till och med bli både intresserad och faktiskt kåt av att läsa en riktigt lång och bra berättelse. Men jag blir inte det minsta intresserad av någon som skriver texter där kvinnan är mannens lydiga leksak. Jag har en egen vilja, behov och drömmar som ibland går väldigt långt, men jag vill inte bli behandlad som jag vore mannens leksak. Jag tror faktiskt inte att någon uppskattar att bli kallad för Sughora, Spermadump, Knulldocka, eller vad för vulgära uttryck några här lyckas hitta på. Den typen av berättelser vill jag helst slippa se, så om det fanns något sätt att slippa se dessa så skulle jag bli glad.

Jag har absolut inget emot sexscener, även detaljerade sådana. Tvärtom! Men berättelser behöver kännas lite mer verkliga – De behöver en bakgrund, en uppbyggnad, ett samspel och sedan fyllas med het erotik.

Så två önskemål, om jag nu får önska fritt:

1) Höj kvalitén och respektera varandra – erotik inrymmer så mycket fint. Jag vet att det brukar heta att vi ska skriva mer, för att skapa en bättre balans. Jag kan hålla med om det, MEN skulle det inte också vara bra att försöka påminna skribenter om att ni vill ha hög kvalité på texterna? Våga ifrågasätta och kanske till och med säga nej till texter.

2) Serier – fundera på om dessa behövs, eller sätt en maxgräns för antalet delar. Jag skulle säga – hellre en lång väl genomarbetad berättelse, än en alldeles för lång serie där skribenten verkar ha mer bråttom att få ut nästa avsnitt än att tänka på handlingen.

Inte likt mig, men i dag blev det en kommentar 🙂

Till sist då – Ibland är roligt med små trevliga privata meddelanden. På samma sätt som för novellerna – allt handlar om respekt och kvalité. Du som inte förstår vad jag menar med “Jag är inte din leksak”, du behöver kanske läsa igen eller prata med en kompis innan du hör av dig 😉.

/Pencil

Sök novell

Dölj innehåll

Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat

1. Fantastik novell. Ta till exempel den här första meningen! ”När vintern tar sitt iskalla grepp om den skandinaviska halvön undrar…

2. Tack för att du så generöst uppmuntrar och tar dig tid att kommentera. Många gånger kan en positiv kommentar, eller…