Välkommen › Forum › Skrivarstugan › Inspiration och skrivprocesser – låt oss prata om det! › Svar till: Inspiration och skrivprocesser – låt oss prata om det!
2025-09-26 kl. 08:56
#13320
Samma goda standard som alltid. I alla hänseenden. Och samma petiga påpekande från min sida om danismer i texten. Och…
Riktigt bra story! Välskrivet och snygg uppbyggnad.
Fortsättning? Ja tack!!
Ovanlig vinkling och god stil.
En underbar o väldigt upphetsande novell. Det skall bli spännande att läsa fortsättningen där förhoppningsvis storasyster också får en kyss…