Välkommen › Forum › Skrivarstugan › Novellutmaningarna › Svar till: Novellutmaningarna
2026-01-22 kl. 21:11
#13186
Samma goda standard som alltid. I alla hänseenden. Och samma petiga påpekande från min sida om danismer i texten. Och…
Riktigt bra story! Välskrivet och snygg uppbyggnad.
Fortsättning? Ja tack!!
Ovanlig vinkling och god stil.
En underbar o väldigt upphetsande novell. Det skall bli spännande att läsa fortsättningen där förhoppningsvis storasyster också får en kyss…