Välkommen › Forum › Skrivarstugan › Kan vi hoppa över sexet? › Svar till: Kan vi hoppa över sexet?
2026-02-26 kl. 11:19
#14342
Tack för dom vänliga orden
Så modigt att beskriva något som så många äcklas av. Men du gör det så sensuellt och innerligt.
En fantastisk serie. Den blir bara bätre
Man tackar. Jo jag känner mig lite bättre när jag skriver jag form. Då känner man att man kan återberätta…
Tack så mycket 🙂