Välkommen › Forum › Allmänt › Att kommentera noveller › Svar till: Att kommentera noveller
2026-02-26 kl. 09:53
#14336
Det är väldigt avtändande att läsa när någon blir utsatt för saker mot hens vilja. Kategorin ”Dub-con – Dubious Consent”…
Bra skrivet… skulle uppskatta en fortsättning och när Niklas begär skilsmässan
Någon är en duktig kille som verkligen förtjänar beröm!
Skön och lättsmält historia som jag verkligen kan relatera till! 😁 Mycket hett och direkt skrivet. Uppskattas! 🔥👍
En härlig historia