Svar till: Arbetsplats snusk…. Varför?

Välkommen Forum Dark room Arbetsplats snusk…. Varför? Svar till: Arbetsplats snusk…. Varför?

#14298
Plutten
Trådstartare
    Rösta upp
    0
    Rösta ner
    ::

    En liten ”kontorsflirt” är kanske inte fel. Problemet är att de ofta precis som med ”skojbråk” i skolan alltid urartar och någon råkar illa ut.

    Plus, ”man skiter inte där man äter” 🙂



    Sök novell


    Dölj innehåll


    Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

    Kommenterat


    1. Vad jag kommer ihåg så var det väl ingen mirakelkur, men har för mig att det släppte någon dag senare.…