Välkommen › Forum › Skrivarstugan › Namn på karaktärer › Svar till: Namn på karaktärer
2026-02-23 kl. 14:41
#14235
Tack för dom vänliga orden
Så modigt att beskriva något som så många äcklas av. Men du gör det så sensuellt och innerligt.
En fantastisk serie. Den blir bara bätre
Man tackar. Jo jag känner mig lite bättre när jag skriver jag form. Då känner man att man kan återberätta…
Tack så mycket 🙂