Välkommen › Forum › Support och feedback › Paste & Copy › Svar till: Paste & Copy
2026-02-22 kl. 20:28
#14210
::
För att klistra in-alternativet ska synas när man högerklickar måste man först ha klickat i formulärets textruta så att markören blir synlig. Då ska det finnas ett klistra in-alternativ.
Det är samma sak med kortkommandona, Ctrl/Kommando+V att markören måste vara i exitorn för att det ska hända något.


Det är väldigt avtändande att läsa när någon blir utsatt för saker mot hens vilja. Kategorin ”Dub-con – Dubious Consent”…