Svar till: Samskrivandets konst

Välkommen Forum Skrivarstugan Samskrivandets konst Svar till: Samskrivandets konst

#13909
Rösta upp
0
Rösta ner
::

Inte samskriva, men vi började på en ”stafettnovell”. Tyvärr hann vi bara två delar för de som skulle fortsatt kom aldrig till skott.



Sök novell


Dölj innehåll


Här kan du välja att dölja innehåll från den eller de kategorier du inte önskar se. Hantera innehåll!

Kommenterat


  1. Vad jag kommer ihåg så var det väl ingen mirakelkur, men har för mig att det släppte någon dag senare.…